Cetățenii Republicii Moldova pot primi la locul de reședință acte și alte documente solicitate de la instituțiile de stat, prin intermediul Serviciului guvernamental de livrare (MDelivery), care a fost dezvoltat în baza Conceptului aprobat de Guvern la 25 august 2021 și a Regulamentului privind modul de funcționare și utilizare a Serviciului MDelivery, aprobat la 23 martie 2022.
Serviciul a fost lansat la 29 iulie 2022 și are drept scop oferirea autorităților, instituțiilor publice și prestatorilor de servicii publice, o soluție tehnică eficientă, fiabilă și modernă, care urmează a fi utilizată în calitate de mecanism unic de livrare fizică a rezultatelor prestării serviciilor publice către beneficiari.
Platforma informațională MDelivery (www.mdelivery.gov.md) a fost dezvoltată prin conexiunea celor trei subiecți: prestatorul serviciului public, în calitate de expeditor, beneficiarul serviciului public, în calitate de destinatar al livrării, și furnizorul de servicii poștale. Această platformă va diminua costurile pentru toate cele trei părți implicate și va eficientiza procesul de livrare a rezultatului serviciului public spre beneficiar. Persoanele pot solicita livrarea pe adresa de domiciliu a documentului comandat la operatorul de la ghișeul instituției prestatoare de servicii, sau pot accesa platforma mdelivery.gov.md și urma pașii descriși pentru a face o comandă de livrare a documentului.