Manager de proiect Centrul Unic de Apel. Obiectivul principal al acestei sarcini este de a desfășura activități specifice de manager de proiect:
a) identificarea, evaluarea, dezvoltarea, implementarea și promovarea Centrului Unic de Apel;
b) dezvoltarea, promovarea și implementarea Arhivei electronice - un sistem informațional (SaaS) menit să asigure conservarea pe termen lung a documentelor electronice ale entităților publice și private.
Cerințe obligatorii:
- Licență în domenii precum Economie, Informatică, Inginerie, Telecomunicații, administrarea afacerilor, administrație publică sau alte domenii conexe;
- Experiență demonstrată în managementul proiectelor IT în sectorul public sau privat (3 ani);
- Experiență demonstrată în gestionarea dezvoltării sistemelor TIC la nivel de întreprindere;
- Familiarizare cu PMI Project Management Body of Knowledge (PMBOK);
- Familiarizarea cu metodologiile de dezvoltare software Agile;
- Familiaritate cu ciclul de viață al dezvoltării software, arhitectura întreprinderii, cloud computing și conceptele SOA;
- Excelente abilități de comunicare, scris și vorbit, în română și engleză;
- Excelente abilități de gestionare a timpului, a echipelor, a întâlnirilor și a conflictelor;
- Abilități de autoorganizare și planificare;
- Independență si capacitate de lucru cu supraveghere minimă.
Candidații interesați, care întrunesc calificările menționate, vor expedia scrisoarea de intenție și CV-ul cu indicația Manager de proiect, până la 3 mai 2022, pe adresa:
Agenția de Guvernare Electronică a Republicii Moldova
Elena Adam, Specialist Senior Achiziții
E-mail: procurements@egov.md
Telefon: +373 79886638
Documents:
functii vacante
Data publicare hotărâre:
04.18.2022