Manager de proiect Centrul Unic de Apel

Manager de proiect Centrul Unic de Apel

Manager de proiect Centrul Unic de Apel. Obiectivul principal al acestei sarcini este de a desfășura activități specifice de manager de proiect:

a) identificarea, evaluarea, dezvoltarea, implementarea și promovarea Centrului Unic de Apel;

b) dezvoltarea, promovarea și implementarea Arhivei electronice - un sistem informațional (SaaS) menit să asigure conservarea pe termen lung a documentelor electronice ale entităților publice și private.


Cerințe obligatorii:
  • Licență în domenii precum Economie, Informatică, Inginerie, Telecomunicații, administrarea afacerilor, administrație publică sau alte domenii conexe;
  • Experiență demonstrată în managementul proiectelor IT în sectorul public sau privat (3 ani);
  • Experiență demonstrată în gestionarea dezvoltării sistemelor TIC la nivel de întreprindere;
  • Familiarizare cu PMI Project Management Body of Knowledge (PMBOK);
  • Familiarizarea cu metodologiile de dezvoltare software Agile;
  • Familiaritate cu ciclul de viață al dezvoltării software, arhitectura întreprinderii, cloud computing și conceptele SOA;
  • Excelente abilități de comunicare, scris și vorbit, în română și engleză;
  • Excelente abilități de gestionare a timpului, a echipelor, a întâlnirilor și a conflictelor;
  • Abilități de autoorganizare și planificare;
  • Independență si capacitate de lucru cu supraveghere minimă.
 
Candidații interesați, care întrunesc calificările menționate, vor expedia scrisoarea de intenție și CV-ul cu indicația Manager de proiect, până la 3 mai 2022, pe adresa:


Agenția de Guvernare Electronică a Republicii Moldova

Elena Adam, Specialist Senior Achiziții
E-mail: procurements@egov.md
Telefon: +373 79886638
Documents: 

Agenda publică

Martie 2025

L M M J V S D
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31