Anunț de angajare

Anunț de angajare

 

Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică” anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/ă în domeniul tehnologiilor informaționale

 

I.               Context general:

Agenția de Guvernare Electronică (AGE) este autoritatea publică care activează la nivel central  și este responsabilă de implementarea politicilor statului în următoarele domenii de competență: modernizarea serviciilor guvernamentale, e-Transformarea guvernării, schimbul de date și interoperabilitatea sistemelor informatice, auditul de securitate cibernetică a autorităților statului la nivel central, coordonarea achizițiilor în domeniul TIC în vederea asigurării eficienței, corectitudinii, transparenței și demonopolizării achizițiilor statului în acest sector.

AGE (2018) activează la nivel central din 2010 (CGE) și a fost creată în scopul stabilirii unui cadru instituțional, legal coerent și predictibil pentru dezvoltarea societății informaționale, prestării către cetățeni a unor servicii publice de calitate, precum și asigurării implementării serviciilor electronice în diverse sectoare.

 

II.            Obiectivul postului:

Analiza oportunității achizițiilor pentru tehnologii informaționale și comunicați în sectorul public.

 

III.          Responsabilitățile de bază ale funcției:

-       Examinează justificările și argumentele privind oportunitatea achizițiilor pentru tehnologii informaționale și comunicați (TIC) în sectorul public;

-       Examinează planurile generale de achiziții TIC ale autorităților/instituțiilor publice;

-       Examinează documentația aferentă procesului de achiziție TIC (anunț, caiet de sarcini, criterii de calificare, termene de referință, sarcină/specificație tehnică etc.);

-       Participă în grupul de lucru pentru desfășurarea achizițiilor TIC;

-       Participă la validarea finală a evaluării ofertelor și rezultatelor achiziției TIC;

-       Participă la monitorizarea executării corecte a contractelor, cu centrare pe devierile de timp/durata de implementare, devierile de buget, devierile de la scopul inițial al achiziției și beneficiile planificate;

-       Elaborează actele normative/departamentale aferente procesului de coordonare a achizițiilor TIC din sectorul public.

 

IV.          Condiții de participare la concurs

Cerințe obligatorii

  • Cetățenia Republicii Moldova și domiciliul permanent în Republica Moldova;
    • Studii de licență: în unul din domeniile: economic/financiar/juridic.
    • Minimum 3 ani de experiență generală de muncă în unul din domeniile menționate.
    • Cunoașterea legislației ce vizează achizițiile publice și cadrul normativ ce vizează  procedurile de achiziții publice aferente domeniului TIC în sectorul public va constitui un avantaj;
    • Calificări în domeniul managementului de proiecte IT va constitui un avantaj;
    • Experiență elaborarea și analiza termenilor de referință pentru dezvoltarea sistemelor informaționale va constitui un avantaj;
    • Cunoașterea lucrului la computer la nivel de utilizator avansat și cunoașterea avansată a aplicațiilor MS Word, Excel, Sharepoint, Outlook etc;
      • Cunoașterea și vorbirea fluentă a limbii Române și limbii engleze (obligatoriu nivel intermediar citit/vorbit/scris).

Calități și competențe

  • Viziune strategică, abilități analitice, gândire creativă;
  • Spirit de inițiativă și angajament față de valorile instituției;
  • Spirit de echipă, abilitatea de a negocia și de a identifica soluții;
  • Nivel înalt de responsabilitate și disciplină;
  • Capacitatea de a lucra calitativ, concomitent la mai multe sarcini;
    • Abilități de planificare și auto-organizare, prioritizarea independentă a sarcinilor și respectarea termenelor-limită;
    • Abilități de întreținere a dialogurilor la nivel multi-cultural, respectând principiile de bază ale incluziunii sociale, echității sociale și diversității pe bază de gen, religie, grup etnic.
    • Abilități excelente de scriere și raportare.


V.             Pentru participare la concurs se depune următorul dosar:
Scrisoare de intenție prin intermediul căreia se va explica interesul față de funcție și contribuția profesională care poate fi adusă de către candidat la suplinirea postului vacant;
Curriculum Vitae după modelul EUROPASS care poate fi accesat la acest link (https://europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae) și care va include obligatoriu următoarea declarație: „Datele înscrise în CV sunt veridice, accept verificarea acestora”.

 

Dosarul urmează a fi depus până la data de 15 octombrie 2024, ora 17:00, la adresa de email hr@egov.md. Tot la această adresă pot fi transmise și mesaje de clarificare cu referință la concursul de angajare.

 

VI.          Referințe

-       HG 544/2019 cu privire la unele măsuri de organizare a procesului de achiziții în domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor.

-       Hotărârea Guvernului nr.760/2010 cu privire la Instituția publică „Agenția de Guvernare Electronică”.

-       Hotărârea Guvernului nr.822/2012 cu privire la serviciile sistemului de poștă electronică al autorităților administrației publice.

-       Hotărârea Guvernului nr.201/2017 privind aprobarea Cerințelor minime obligatorii de securitate cibernetică.

-       Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

-       Hotărârea Guvernului nr.562/2006 cu privire la crearea sistemelor și resurselor informaționale automatizate de stat.

-       Hotărârea Guvernului nr.414/2018 cu privire la măsurile de consolidare a centrelor de date în sectorul public și de raționalizare a administrării sistemelor informaționale de stat (pct.22).

-       Legea nr.467/2003 cu privire la informatizare și la resursele informaționale de stat.

-       Reglementarea tehnică „Procesele ciclului de viaţă al software-ului” RT 38370656 - 002:2006, aprobată prin Ordinul Ministerului Dezvoltării Informaționale nr.78/2006.

-       Legea nr.71/2007 cu privire la registre.

-       Hotărârea Guvernului nr.128/2014 privind platforma tehnologică guvernamentală comună (MCloud).

-       Legea nr. 142/2018 cu privire la schimbul de date și interoperabilitate.

-       Hotărârea Guvernului nr.211/2019 privind platforma de interoperabilitate (MConnect).

-       Hotărârea Guvernului nr.1090/2013 privind serviciul electronic guvernamental de autentificare și control al accesului (MPass).

-       Hotărârea Guvernului nr.405/2014 privind serviciul electronic guvernamental integrat de semnătură electronică (MSign).

-       Hotărârea Guvernului nr.280/2013 cu privire la unele acțiuni de implementare a Serviciului Guvernamental de Plăți Electronice (MPay).

-       Hotărârea Guvernului nr.708/2014 privind serviciul electronic guvernamental de jurnalizare (MLog).

-       Cunoașterea și altor acte normative care vizează activitatea AGE și care pot fi accesate pe pagina web www.egov.md .

Agenda publică

Octombrie 2024

L M M J V S D
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31